El BLOC li recorda al PP que després de perdre la credibilitat amb la firma del conveni amb Iberdrola i donar el seu suport a l’alta tensió no està en situació de donar lliçons de veracitat a ningú.
El BLOC no comprén com el PP és capaç d’acusar a la resta de grups de Tavernes de mentir quan ells estan asseguts damunt la mentida de l’incompliment del seu programa electoral i com exemple només cal recordar les promeses sobre l’alta tensió, el nou institut, la carretera a la platja, el Parc de Cantalot, la ronda de circumval·lació o el Braç Treballador, totalment incomplides.
El BLOC afirma que el PP i el seu alcalde, Eugenio Pérez, han perdut tota la credibilitat i la seua dimissió haguera estat l’eixida airosa després d’enganyar a Tavernes. El PP ha crispat la societat vallera amb la modificació del PGOU només per a aprovar en un futur els PAI de Bancaixa i Granata Golf, amb la qual cosa han aconseguit enfrontar els veïns i generar conflictes familiars. El foc que ha encés el partit instal·lat en la mentida, el PP, serà difícil d’apagar.
El BLOC vol destacar com el PP ens dona la raó en reconèixer les carències del document aprovat quan afirma que “només hem aprovat dos documents del Concert Previ i els restants encara s’estan redactant i s’exposaran al públic quan es finalitzen”. El BLOC per tant li pregunta al PP el perquè de tanta pressa a aprovar un concert incomplet on falta l’Estudi de Paisatge i el Pla de Participació Pública, entre altres documents i li demanen que explique si és per les pressions a què estan sotmesos o per electoralisme.
El BLOC també li demana al PP que done una informació veraç i completa als ciutadans amb la inclusió de TOTA la documentació, TOTA, del Concert Previ, la que hem dit que falta i que també especifique el terreny que haurà d’aportar l’ajuntament.
El BLOC recorda que Bancaixa té oberta una oficina informativa sobre el PAI on explica el seu projecte als ciutadans i, és evident, que PP ha assumit el projecte de l’entitat bancària, autora intel·lectual i impulsora del mateix. Només ens queda dir que el PP ha demostrat el seu tarannà en negar la participació dels ciutadans i deixar en paper mullat els Consells Municipals usant el recurs de no constituir-los durant la legislatura.