El Bloc afirma que no ha sigut mai el culpable del retard de les obres de la piscina, com ha quedat demostrat en l’aprovació esta semana de la modificació del Pla Parcial.

El Bloc afirma que si Tavernes no té una piscina és per culpa del PP, que ha sigut incapaç d’obtindre els terrenys adequats. És inconcebible que vulguen fer creure al poble que dos regidors del Bloc han aturat la gestió d’un partit que governa amb majoria absoluta.

El candidat del Bloc, Miquel Bononad, ha manifestat que el passat dia 23 la Comissió Provincial d’Urbanisme va aprovar definitivament la modificació del Pla Parcial El Vergeret i a partir d’ara és quan es podrà executar el projecte.
Ha quedat ben demostrat definitivament que el Bloc no tenia res a vore amb el retard de les obres, que només son imputables al PP. És l’únic culpable per haver estat incapaç en quatre anys d’obtindre els solars adequats” ha manifestat Bononad.
El candidat ha recordat que la modificació del Pla Parcial s’ha aprovat un any després de presentar-se els documents, una nova prova de la falta d’interés del PP en una Conselleria i Generalitat on governa el seu partit.
Bononad vol fer públic que el recurs del Bloc a la venda de la caserna era l’escusa del PP però ja fa temps que es va resoldre a favor dels seus interessos i no han sigut capaços de impulsar un projecte a pesar que es van comprometre amb la Diputació i Generalitat començar-lo abans de finalitzar el 2005.
Miquel Bononad ha dit que el cas de la piscina no és aïllat i exemples de la mala gestió del PP els tenim en la falta d’execució de la ronda, la carretera a la platja, el Parc del Cantalot, la finalització de la Casa de la Cultura o la reconversió del Braç Treballador, però el més sagnant es el nou institut La Valldigna, més greu perquè va ser el PP de Tavernes qui va paralitzar el projecte del Bloc del 1998 quan estava pràcticament aprovat per la Generalitat.
Gabinet de Comunicació Bloc Nacionalista Valencià de Tavernes de la Valldigna