L’Executiva Nacional del BLOC denuncia que la Fundació Jaume II el Just, que gestiona el Monestir de Santa Maria de la Valldigna, ens ha denegat el permís per realitzar dins del recinte del Monestir l’acte de lliurament dels premis Llibertats Nacionals 2008. La Secretària d’Organització i portaveu de l’Executiva Nacional del BLOC, Pepa Chesa, informa que “l’excusa no és altra que l’acte ha estat programat per un partit polític, i que això està fora dels objectius que contempla la Fundació per a l’ús del recinte”. Això, ha dit Chesa, és una mostra de sectarisme i serà denunciada allà on toque “perquè el PP ha utilitzat el Monestir de la Valldigna de manera partidista des de fa anys”. Front a la censura, l’acte se celebrarà al carrer, a les portes del Monestir, per fer ben visible quina és la manera com el PP entén la democràcia i la promoció del nostre patrimoni.

La notícia, al diari Levante-EMV: Notícia

A la foto, Pepa Chesa amb l’alcalde de Benifairó de la Valldigna, Jesús Ferrando (BLOC) i amb Miquel Joan, de Nacionalistes de la Valldigna