Llum Sansaloni serà regidora al cedir-li el pas Josep Clar i Lucia Bo.
El regidor i portaveu del Bloc de Tavernes, Miquel Bononad, presentarà la seua dimisió com a concejal del Consistori de la Vall. Bononad ha confirmat la notícia a LAS PROVINCIAS després d’haver comunicat aquesta decisió el passat dia 22. El pròxim dia 4 d’agost, en el ple que se celebrarà a Tavernes, es farà efectiva aquesta dimisió. Bononad ha estat concejal durant 17 anys i dos mesos. El motiu de la seua decisió “és per a completar la renovació del nostre partit. En les nostres llistes ja començarem aquesta renovació, encara que en els primers llocs figurava gent amb experiència, ja que teníem possibilitats de poder ampliar el nostre nombre de concejals. La política de Tavernes està estancada i és ara el moment de completar aquesta renovació“. Després de la dimisió de Bononad el seu llooc hauria de ser ocupat per Josep Clar, que era número tres. Encara així, l’acta de concejal serà per a Llum Sansaloni, que ostentava el cinqué lloc de la llista. Això és així ja que tant Clar, com Lucia Bo, que era el número quatre, han deixat pas a la gent més jove del Bloc. Bononad assegura sentir-se orgullós d’haver traballat com a concejal. “Hi ha hagut moments bons i altres no tant, però sempre hem traballat per a millorar la nostra ciutat i buscar el benestar de Tavernes de la Valldigna“. Jordi Juan passa a ser el número u i portaveu dels nacionalistes. De fet, en els últims plens ja era l’encarregat de debatre els punts de l’ordre del dia.
Jordi Juan, número u.

Jordi Juan ha volgut agrair la dedicació de Bononad i ha reconegut la seua gran labor política. Durant molts anys Bononad ha estat la cara visible del grup nacionalista. La marxa del fins ara portaveu del Bloc a Tavernes suposarà un canvi en la Mancomunitat de la Valldigna, ja que Bononad era regidor en aquesta entitat. El seu càrrec, suposadament serà ocupat per Sansaloni. Bononad deixa la política activa després de quasi dues dècades en les que ha estat concejal de Tavernes de la Valldigna, regidor d’urbanisme en la legislatura que compartiren govern amb el Partit Popular de Eugenio Pérez, i president de la Mancomunitat de Municipis de la Safor.
24.07.08
C. Gimeno