“Tavernes necessita un Centre de Dia per als majors. El Bloc impulsarà la seua construcció, amb els serveis que cal, per millorar la qualitat de vida dels nostres majors

Jordi Juan, candidat a l’alcaldia per Bloc-Coalició Compromís, ha assegurat que des del govern municipal “impulsarem la construcció d’un Centre de Dia públic, a l’abast de la gent major de Tavernes i amb servei com assistència mèdica, animadors socioculturals i formadors per a desenvolupar tasques integradores“.

Jordi Juan ha assenyalat que la construcció d’aquesta infraestructura és un dels compromisos programàtics del Bloc-Coalició Compromís per “fomentar la integració de la gent major i fer-la sentir veritablement útil per a la societat”.

El candidat ha assenyalat que, a més a més, es vol millorar la qualitat de vida de les persones de la tercera edat que per circumstàncies de treball dels seus familiars no poden rebre l’atenció que es mereixen. “El Centre de Dia ha de servir també per promoure la interrelació entre la gent major i els joves i fins i tot, per fomentar el voluntariat social a Tavernes” ha remarcat Jordi Juan.