Un nombrós col·lectiu de militants, simpatitzants i amics del Bloc de Tavernes participarem a les tradicionals paelles nocturnes de les Festes Patronals de Tavernes de la Valldigna, a una de les celebracions amb més arrel i que mes ha augmentat any rere any l’interés de pràcticament tots els sectors d’edat de la població. Hem estat més de 300 els participants del Bloc a la festa culinària d’este dijous passat, i hem cuinat les paelles amb una doble satisfacció: d’una banda, evidentment, la pròpia de menjar el nostre plat valencià més internacional, però per altra banda també per que amb els diners que hem pagat per cadascun dels tiquets hem contribuït a ajudar a una associació com ha estat enguany ADISVA, per tal que puguen acabar el centre que estan construint. Donem la enhorabona a ADISVA i als veïns de Tavernes per eixos 3360 euros recollits anit, i que foren entregats per Pilar Altur a Maruja Ibáñez, la seua presidenta.

A més, hem lluit molts de nosaltres una samarreta d’homenatge al gran cantautor i actor valencià Ovidi Montllor, desaparegut al 1995, amb el lema: companys, estic de vacances. A este acte multitudinari, nosaltres, els integrants del col·lectiu valencianista de Tavernes, hem compartit una jornada gastronòmica festiva que aconsegueix congregar a joves i majors, homes i dones de totes les edats, amb un acte que agrada a tots per igual. Més de 5000 persones gaudirem de la festa a la zona dels sequers de Tavernes. També varem comptar amb la presència de Fran Ferri, del Bloc Jove i Diputat de Compromís a les Corts Valencianes.Es per a nosaltres, la gent del Bloc, una jornada molt especial, que enguany hem compartit amb tots els nostres veïns i veïnes, i que contribueix a reafirmar el nostre sentiment com a poble. I més este any que tenim la satisfacció de comptar amb Jordi Juan Huguet, amb qui tenim depositada tota la nostra confiança, al igual que amb la resta de regidors, tant del Bloc com de tot l’equip de govern.

Perfecto Benavent
Secretari Local del Bloc de Tavernes