Dies de festa i música amb el Festivern a Tavernes aquest cap d’any. Per ací tenim els grups més representatius de la música valenciana i internacional, com ara Obrint Pas, New York Ska Jazz Ensemble, La Pegatina o La Raiz. Els membres del Bloc-Compromís estan participant en els actes del Festivern. Ahir van assistir, com molts altres vallers i gent de fora, a la Casa de la Cultura per escoltar al grup Arthur Caravan i al cantautor de Xàtiva, Feliu Ventura.

Després de gaudir sopar1-Nadal2011de l’espectacle, els col·lectius de la Valldigna del Bloc (Compromís) van celebrar un sopar d’agermanament en un conegut restaurant de Tavernes.

L’acte va reunir militants i regidors de les tres poblacions així com membres destacats de la formació nacionalista. A més a més, va comptar amb la presència del Síndic de Compromís a les Corts Valencianes i secretari general del Bloc, Enric Morera, i del representant d’aquesta formació en el Consell d’Administració de RTVV,sopar2-Nadal2011 Rafa Xambó.

El diputat al Congrés dels Diputats, Joan Baldoví, va excusar la seua presència per motius familiars però va fer arribar als col·lectius un missatge amb la seua salutació i els va encoratjar a continuar la tasca encetada amb els bons resultats electorals del 2011.
El sopar es va celebrar amb un ambient distés, amable i en acabar va prendre la paraula Jordi Joan i Enric Morera, per agrair el recolzament de tots els militants, recordar els compromisos de govern del Bloc i desitjar a tots un Bon Any 2012.

sopar3-Nadal2011