Des d’aquestes línies tot el col·lectiu de militants i simpatitzants de Compromís-Bloc Tavernes de la Valldigna vol agrair el recolzament rebut pels ciutadans de Tavernes en la jornada electoral de diumenge passat doncs gràcies a vosaltres, tenim ja un representant valencià i valencianista de Compromís al Parlament Europeu.

Els 2168 vots que s’obtingueren han permés a la nostra formació fer història per partida doble: per un lloc hem aconseguit els nostres millors resultats a unes eleccions europees i per altre som, per primera vegada, la formació política més votada a Tavernes de la Valldigna i és per això que vos agraïm de tot cor la confiança depositada en nosaltres. Ens heu donat ara una gran responsabilitat i anem a seguir treballant amb més esforç encara.

Des del col·lectiu Compromís-Bloc, pensem que calia ja una opció valenciana i valencianista que defensara els interessos valencians a Europa, doncs des de Madrid mai s’ha fet o almenys, no amb la suficient força. Els resultats d’ahir és una mostra més de que altra política és possible; una política propera, preocupada i centrada amb les persones.

Ara més que mai tenim un COMPROMÍS amb tots els ciutadans de Tavernes, i des de la humilitat i l’esforç dur i costant, treballem i continuarem treballant pel nostre poble. Serà un treball on destacarà transversalment la transparència, totes les nostres actuacions seran conegudes per la ciutadania i estarem més que dispostos d’escoltar les vostres suggeriments.

Volem correspondre a la confiança que heu depositat amb la Coalició Compromís, amb més treball i empenta cap a un futur millor. Nosaltres seguirem sent els mateixos, tenim els peus a terra i no se’ns pujarà l’èxit al cap, sempre seguirem treballant per la nostra gent i pel nostre poble.

Podem felicitar-nos totes les agrupacions polítiques de Tavernes, doncs la jornada electoral del diumenge passat transcorregué plàcidament, amb un bon clima de cordialitat i sense cap incident. Hem donat un bon exemple de civisme i benestar malgrat la rivalitat política.

Des del col·lectiu de militants i simpatitzants de Compromís-Bloc de Tavernes de la Valldigna, moltíssimes gràcies pel vostre suport!

Foto: Jordi Sebastià, Mònica Oltra i Enric Morera, celebrant els bons resultats de Primavera Europea. / JUAN CARLOS CÁRDENAS / EFE