Compromís-Bloc de Tavernes expressa la seua satisfacció davant la inauguració oficial de les obres de la “Replaceta del Tio Julio” al Carrer Calvari

El col·lectiu de Compromís-Bloc de Tavernes fa seues les paraules de l’alcalde de Tavernes, Jordi Juan, del grup municipal de Compromís-Bloc, quan manifestava ahir en la inauguració que “el govern municipal sempre ha apostat per este espai urbà en considerar-lo de vital necessitat per a la barriada. Des del primer moment, hem procurat agilitar el projecte i, amb l’execució, dotar a la placeta de les millors condicions perquè tornarà a ser un espai de convivència i de reunió dels veïns”.

Familiars Tio Julio
El govern municipal amb els familiars del Tio Julio

L’alcalde Jordi Juan va recordar també en el parlament dirigit als veïns i veïnes que havien acudit a l’acte oficial de la inauguració que “el projecte executat va ser un dels primers que vaig impulsar des de l’alcaldia, amb el total recolzament de la regidoria de Contractació que dirigeix Llum Sansaloni, i només comprovar la necessitat urgent de reformar la placeta, que estava tancada, després de declarar-se en ruïna. I esta prioritat la vam plasmar en aprovar-lo dins del PPOS de la Diputació”.

Compromís-Bloc de Tavernes vol expressar la seua satisfacció davant el bon resultat de l’obra executada i per la bona acollida de les obres entre els veïns i veïnes de la barriada com ahir es feia evident amb els seus elogis.

L’obra impulsada i executada per l’àrea de Contractació, que gestiona la regidora de Compromís Llum Sansaloni, ha servit per modernitzar tota la plaça, canviar i modernitzar el paviment i el mobiliari urbà, i reinstal·lar tots els jocs infantils, millorant la zona blana on s’ubiquen, alhora que s’han instal·lat uns senzills aparells gimnàstics per a ús dels veïns. També s’han aprofitat les obres per a millorar les condicions de seguretat amb els nous accessos i s’han habilitat zones d’aparcament al seu voltant.