Compromís presenta el material gràfic i la cartelleria de les pròximes eleccions municipals. La presentació va tindre lloc en el transcurs d’un sopar al Club de Tenis Valldigna amb assistència de més de cent militants i simpatitzants.

Compromís ha presentat el cartell oficial de la campanya electoral per a les eleccions municipals del 24 de maig, així com la resta de material gràfic que farà servir per col·locar en fanals i per usar en les comunicacions en les xarxes socials.

La presentació la va efectuar el candidat de Compromís i aspirant a la reelecció d’alcalde, Jordi Juan, que va indicar com el cartell segueix el model i disseny general que usa Compromís en les campanyes municipals i autonòmiques del 24 de maig. De fet, tot el material gràfic està basat en la imatge del candidat i les llegendes “Un alcalde al teu costat” i “Jordi Juan, amb valentia” seguint també en aquest darrer cas el eslogan general de Compromís.cartell2

L’acte de presentació a militants i simpatitzants va tindre lloc en el transcurs d’un sopar d’entrepà celebrat al Club de Tenis Valldigna de Tavernes i on es van donar cita més d’un centenar de militants i simpatitzants.

Jordi Juan va recordar que en uns dies entrem dins de la campanya electoral i va demanar als presents un darrer esforç per donar a conéixer el treball fet durant quatre anys des de l’honradesa, la proximitat i la transparència en la gestió.