El grup municipal Compromís de Tavernes de la Valldigna manifesta la seua indignació per les declaracions del Partit Popular en relació a la situació de l’IES Jaume II El Just.

Davant les recents declaracions del Partit Popular de Tavernes de la Valldigna amb les quals volen deixar de manifest que han estat els únics impulsors i reivindicadors de les obres de millora en el IES Jaume II El Just hem d’afirmar que res més lluny de la realitat.

Des de Compromís, posem damunt la taula que la deixadesa d’anys anteriors per part dels populars, tant en la Generalitat Valenciana com en el propi Municipi, fa que a hores d´ara, ens trobem en l´actual situació: mai s’ha impulsat, davant els organismes autonòmics competents, cap redacció de projecte que certificara l´estat real del centre; mai s´ha reclamat cap millora per al centre, que enguany celebra el 50é aniversari amb moltes mancances per al desenvolupament òptim de l’activitat acadèmica.

En definitiva, som nosaltres, el grup Compromís qui hem engegat formalment, davant els òrgans competents en la matèria, el procés que ens portarà a una adequació integral del nostre carismàtic centre Jaume II El Just. En aquest sentit, des de l’inici de legislatura, nosaltres hem mantingut converses i ens hem reunit tant amb el secretari autonòmic d’Educació, qui va enviar els tècnics perquè feren un estudi del centre, com amb el subdirector d´infraestructures Educatives. I recentment amb el conseller d´Educació Vicent Marzà qui ha manifestat el seu compromís de traure a licitació el projecte que d´una vegada per totes, quantifique la reforma del centre.

Per tant, afirmacions com les que fan els populars en la seua nota de premsa on tracten de posar en dubte el treball del nostre alcalde i diputat a les Corts, Jordi Juan, al.legant que va votar en contra a una esmena als pressupostos de la Generalitat que contemplava l’adequació del Jaume II el Just, només mostren el seu interés de fer política destructiva en un tema que nosaltres considerem molt seriós. El Partit Popular no dubta en afirmar que va votar en contra de l´esmena però ometen que aquesta estava quantificada amb 0 euros i tenia una única finalitat: la demagògia.

Així, sol.licitem que les declaracions respecte a l’IES Jaume II El Just, almenys siguen reals i els demanem que tinguen la honestedat que es mereix tota la comunitat educativa del centre.

Compromís-Bloc Tavernes de la Valldigna
Gabinet de Comunicació i Premsa