La regidoria de Foment Local col·labora amb l’app per potenciar tant el comerç local com informar els veïns d’actes i esdeveniments de la ciutat.

L’Ajuntament de Tavernes col·labora amb “L’aplicació de La Valldigna” i ho farà a través de la Regidoria de Foment Local perquè, com ha assegurat el regidor Josep Llacer “considerem que és una gran ferramenta de promoció del comerç local i de proximitat, i un mitjà molt vàlida per a informar a la població dels actes, esdeveniments i notícies que passen en la nostra ciutat i la Valldigna”.

El regidor ha informat que el proper dijous dia 4 de desembre a les 19h, es farà la presentació amb una xerrada al Saló de Plens de l’Ajuntament de Tavernes, on s’explicarà el funcionament de la plataforma i les seues possibilitats. Entre els assistents, se sortejarà un val de 50€ a gastar en qualsevol dels més de 60 comerços que apareixen a la Guia Comercial.

Josep Llacer ha explicat que l’aplicació és una plataforma formada per una “app” per a mòbil, una web i perfils en les diverses xarxes social que conté informació d’interés per als habitants i visitants de La Valldigna.

Aquesta aplicació compta amb una guia comercial amb negocis de totes les poblacions de la Valldigna, una secció on els comerços publiquen les seues ofertes, novetats i notícies i una agenda on es recopilen tots els esdeveniments de la Valldigna.

També compta amb una secció de notícies on es poden consultar tant les que publiquen els mateixos ajuntaments, com les que apareixen publicades als mitjans de comunicació, la secció de telèfons d’interés i la de horaris de transport on es poden consultar els horaris d’autobús i tren.

L’app “La Valldigna” ha estat utilitzada més de 9000 vegades des que es va llançar, per tant els comerços que hi apareixen i la informació aconsegueixen una gran difusió.