Noe Alberola, regidora responsable que ha estat les passades legislatures de l’àrea de Serveis Socials de Tavernes, va ser ahir elegida com a nova secretaria local del col·lectiu de Compromís de Tavernes.

Noe Alberola pren el relleu de Raquel Pons, secretaria local les darreres legislatures, que va renunciar al seu càrrec fa unes setmanes, després de les eleccions generals, amb la qual cosa la Secretaria Comarcal de Compromís, Jacinta Rubio, va convocar l’assemblea per procedir-ne a la nova elecció.

Noèlia Alberola ha sigut regidora del consistori valler durant les legislatures 2015-2019 i 2019-2023, on va liderar amb èxit les regidories de serveis socials, serveis públics o igualtat, entre d’altres. Entre els guanys més destacats podem esmentar l’habilitat per tal de potenciar els necessaris serveis que oferix el Braç Treballador i convertir-lo en l’autèntic cor de la ciutat i un exemple de gestió de serveis socials reconegut més enllà de Tavernes de la Valldigna, així com els avanços que Tavernes ha aconseguit en matèria d’igualtat, situant la nostra ciutat en l’avantguarda de les polítiques d’igualtat.

Raquel Pons va agrair en el seu acomiadament l’ajuda i el recolzament que ha tingut del col·lectiu valler en els vuit anys que ha estat al front de l’executiva local, al temps que anunciava que fins a l’hora del tancament de presentació de candidatures només se n’havia presentat una, la de Noe Alberola. L’assemblea ha ratificat per unanimitat la candidatura i l’elegia com a nova secretaria local.

Noè Alberola ha tingut paraules d’agraïment a Raquel Pons, de la qual ha lloat la tasca efectuada, i informava la seua voluntat de convocar una assemblea per tal de procedir a una ampliació-elecció de la nova executiva local, en la qual indicava va a comptar amb tots i totes les sensibilitats i visions que hi ha en el partit i la militància, tot amb l’objectiu de consolidar i créixer Compromís.

Per tant, en les pròximes setmanes es procedira a una nova convocatòria en la qual s’informarà de les persones que constituiran la nova executiva local de Compromís, i les responsabilitats de cadascuna.

Compromís per Tavernes de la Valldigna vol expressar públicament:

– El més sincer agraïment i reconeixement a la tasca acomplerta per Raquel Pons Bosch al capdavant de Compromís per Tavernes de la Valldigna. Un generós i incansable treball que ha servit per tal de consolidar la nostra organització política com el referent dintre del panorama polític valler.

– La nostra més grata felicitació i confiança a Noèlia Alberola Elena, a la qual encoratgem i recolzem per tal d’aconseguir l’objectiu que s’ha marcat a la seua elecció; créixer per tal de recuperar a les urnes el lloc que ens pertany.