La Casa de la Cultura de Tavernes estava plena ahir de gom a gom en l’acte de presentació de la candidatura del Bloc. Unes 600 persones assistiren per recolzar la candidatura i al cap de llista del Bloc, Jordi Juan.

La platea i el galliner estavan plens com pots veure’s a la imatge adjunta, que és un muntatge de dues fotografies per mostrar tota la sala completa.

L’acte que va tindre una durada total de poc més d’hora i mitja va resultar molt amé i no va cansar ningú donat que l’organització, perfecta i molt ben calculada en el ritme va intercalar la projecció d’un vídeo del poble i, entre els diversos parlaments, les interpretacions de Ximo Caffarena i Quim Sanç, que tocaren algunes peces valencianes ben conegudes i que cantaren també el públic. Quim, amb una veu jove i potent, ens meravellà amb alguna de Bob Dylan.

El primer que parlà va ser el secretari local del Bloc, Perfecto Benavent, que contà la seua entrada al partit el dia següent a les últimes eleccions locals. No n’estava satisfet i que calia que això canviara. I, és per això que la candidatura és pràcticament tota de gent nova. La regidora Llum Sansaloni feu un repàs de l’activitat del grup municipal en aquesta legislatura.

Enric Morera, diputat, candidat a la presidencia de la Generalitat i secretari general del Bloc, que venia directament de la manifestació contra la corrupció que s’estava fent a València, va encorajar el col·lectiu a continuar treballant per aconseguir l’alcaldia.

Tots els oradors van transmetre un missatge d’il·lusió, explicaren que una altra política és possible i sobre tot remarcaren el fet que “Tots els politics no són iguals” i els del Bloc no estan en la política per viure de la política “Nosaltres no estem ací per a forrar-nos” sinó amb el compromís de treball per Tavernes.

Jordi Juan, candidat a l’alcaldia, va explicar el projecte de futur que per a Tavernes porta el Bloc: més indústria, més polígons industrials, més agricultura, més atenció al turisme, més infraestructures (esportives, culturals, circumval·lació, parc del Cantalot…) i que han de dur més treball i ocupació per als veïns i veïnes de Tavernes.
L’acte va acabar amb el cant de l’Himne a Tavernes pels assistents posats dempeus, seguit d’una gran ovació a la candidatura que va cantar l’himne sobre l’escenari i que va respondre amb aplaudiments el recolzament dels assistents.

El Bloc va oferir un vi d’honor als presents i els va obsequiar amb una planta de flor, amb la clara simbologia que cresca i florisca el dia 22 de maig, perquè Tavernes amb el Bloc té solució.

Nota: Podeu punxar sobre les fotografies. Es faran més grans i podreu apreciar els detalls.