El Col·lectiu de Compromís-Bloc de Tavernes de la Valldigna celebra que el jutat Contenciós-Administratiu número 8 de València haja fallat en contra del PP i de Karina Vercher en el contenciós interposat contra la decisió de la Mesa d’Edat de denegar la votació de la moció de censura.
En primer lloc, els militants i simpatitzants volem agrair el recolzament de tots els veïns i veïnes de Tavernes que es van manifestar en defensa de la legalitat i contra el transfuguisme. Així mateix volem destacar especialment la valentia de la regidora Carmen Canet en impedir, com a presidenta de la Mesa d’Edat, la votació d’una moció de censura que, a parer nostre, es va presentar de manera il·legal, cosa que ara ha confirmat el jutjat.
D’altra banda, lamentem l’actitud del Secretari General de l’Ajuntament, el qual va prendre una decisió que no ha beneficiat en absolut l’Ajuntament ni la població de Tavernes, en permetre que es presentara una moció il·legal contra l’alcalde Jordi Juan, sense la majoria agravada necessària per ser una dels firmants una regidora trànsfuga.
També volem remarcar que aquesta moció de censura es va produir després que l’equip de Govern no acceptara el xantatge que Karina Vercher volia fer en l’elaboració dels pressupostos del 2013, els quals no van ser aprovats senzillament per desgastar i dificultar la gestió del Govern municipal.
Els regidors de Compromís-Bloc, en aquells moments, van haver de prendre una ferma decisió: la de no cedir al xantatge, la de defendre l’interés general de la població i els diners de tots; encara que això suposara governar en minoria i arriscar-se a que el PP i Karina Vercher presentaren una moció de censura, com així va succeir.
Amb aquesta sentència s’ha fet palés que Tavernes compta amb un equip de Govern íntegre, que defensa els interessos de tots els veïns de Tavernes, mentre que n’hi ha d’altres que volen governar a qualsevol preu, que prioritzen els seus interessos personals per davant de qualsevol tipus de moralitat, principi o ideal i que, sense escrúpols, s’avenen a pactar amb trànsfugues i a presentar mocions il·legals.
Finalment, el col·lectiu de Compromís-Bloc vol llançar un missatge d’optimisme a la població i fer saber a tots que les persones que en formem part treballarem de manera incansable i no defallirem mai davant les dificultats i els entrebancs que altres ens volen posar, doncs Tavernes ha dit clarament que vol AQUEST GOVERN i nosaltres tenim un Compromís amb els nostres veïns i amb el nostre poble.