Els militants i simpatitzants del col·lectiu Compromís-Bloc de Tavernes de la Valldigna, hem retirat ja tots els cartells i pancartes utilitzats durant la campanya d’eleccions al parlament europeu. Així, a l’endemà mateix, dilluns, i durant el dimarts; es procedí a la retirada de tota la cartelleria i demés propaganda electoral.

Des del nostre col·lectiu entenem que hem de donar exemple de civisme i urbanitat, així com també, respecte pel medi ambient. Una vegada finalitzada la campanya electoral tots aquest cartells electorals només serveixen que per a embrutar el nostre terme, i produir més contaminació.

Així les pancartes que podem utilitzar en pròximes eleccions han sigut arreplegades i guardades, així reciclem elements i aquells cartells que han estat posats a les parets amb cola, han siguts llevats completament, destruïts i depositats als contenedors corresponents.

El col·lectiu de Compromís-Bloc de Tavernes de la Valldigna, com sempre ha fet després d’unes eleccions, ja ha retirat tots els cartells apegats a les parets del nostre terme, així com també, ha retirat les pancartes penjades al mobiliari urbà.