L’alcalde de Tavernes, Jordi Joan, participarà en les primàries de Compromís per optar a un lloc a la candidatura que aquesta formació presente a les Corts Valencianes en les pròximes eleccions autonòmiques.

Jordi Joan serà un dels candidats en les llistes obertes de Compromís que votaran afiliats, simpatitzant i qualsevol persona major de 16 anys sempre que complesca les condicions d’inscriure’s en el cens de primàries.

L’alcalde de Tavernes pot aspirar a assolir un lloc a partir del quart de la candidatura donat que el primer serà ocupat per la candidata a la Generalitat, Mònica Oltra, i el segon ningú no dubta que serà per a a Enric Morera. El sistema de quotes determina que els llocs tercer i cinqué queden reservats per a una formació distinta del Bloc, a la qual pertany l’alcalde, amb la qual cosa Jordi Joan pot aspirar als llocs quart, sisé i vuité com a millor resultat, que el situaria segons les enquestes en les Corts Valencianes.

Jordi Joan va anunciar ahir a l’assemblea comarcal reunida a Gandia la seua voluntat de participar en les primàries, després d’haver-ho jo anunciat el passat dimarts a l’assemblea vallera. L’ex-regidor de Gandia, José Miguel Moya, va anunciar també en l’assemblea comarcal la seua intenció de presentar-se. Avui divendres es el darrer dia anunciat per a presentació de candidatures.

Jordi Joan va manifestar que es presenta a les eleccions primàries de Compromís per aportar al futur grup parlamentari els valors del municipalisme, el bon govern i el valencianisme polític.

Enllaç per participar en les primàries de Compromís: Primàries.