L’alcalde de Tavernes diposita tota la seua confiança en la Confederació Hidrogràfica del Xúquer que mitjançant la seua presidenta manifesta la voluntat d’impulsar les obres del riu Vaca.

Els representants de Compromís al Senat, Jordi Navarrete i Carles Mulet han realitzat una passejada aquest divendres de matí pel riu Vaca, concretament des de la zona de l’assut fins al Vergeret. Han pogut comprovar in situ la proximitat del riu a les urbanitzacions i el mateix alcalde de Tavernes de la Valldigna, Jordi Juan acompanyat dels regidors i d’altres càrrecs electes de la comarca, els ha explicat de primera mà la necessitat de les tan demandades obres.

Els mateixos senadors han reivindicat recentment en el Senat la inclusió de les obres de laminació i canalització del riu Vaca com a prioritàries en els Pressupostos de l’Estat donat que, evitarien els problemes que sofrim els veïns i veïnes de Tavernes de la Valldigna en èpoques de fortes pluges. Ara bé, és conegut per totes i tots el poc interès que ha demostrat, una vegada més, el Partit Popular en aquesta i en moltes altres actuacions a la nostra població.
L’alcalde de Tavernes de la Valldigna ha manifestat el seu positivisme i la seua confiança amb la presidenta de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, María Ángeles Ureña qui és conscient de la problemàtica del nostre municipi i ha mostrat la seua voluntat i compromís en incloure aquesta obra al llistat que el seu organisme representa, al temps que demanarà també com a obres prioritàries al Ministeri.