La Plaça Major va ser l’escenari per a donar a la mitjanit passada  el tret d’eixida de la campanya electoral del 23J de la coalició Compromís-Sumar, que encapçala a la circumscripció de València la secretaria general de Compromís, Àgueda Micó, i que presenta en el 6é lloc a la vallera Àngela Llinares.

La coalició Compromís-Sumar es presenta com a la veu de tots els valencians a Madrid, la veu de la dignitat i que lluita contra les polítiques d’odi de la ultradreta, i en favor de polítiques progressistes i de defensa de la nostra llengua, el territori i sobre tot amb el repte de donar veu a una reivindicació valenciana desatesa des de fa dècades: un nou model de finançament.

Ahir després d’un sopar, militants dels partits que integren la coalició a Tavernes (Compromís i EU majorment) va tindre lloc la tradicional pegada de cartells en la Plaça Major, i en altres punts habilitats a la nostra ciutat, un acte del qual us oferim unes imatges.