El grup municipal del Bloc ha expressat la seua preocupació pel retràs en l’execució del Parc del Cantalot.
El portaveu del Bloc, Miquel Bononat, veient que la Conselleria d’Obres Públiques encara no ha fet la inversió de 2 milions d’euros en el Parc del Cantalot, anunciada com a imminent pel govern municipal del PP ja fa 2 anys, ha expressat la seua preocupació pel retràs en l’excecució del Parc.
Miquel Bononat ha destacat que “estem igual en la seua execució, a pesar de ser una obra molt necessària per al barri i que ha de potenciar el canvi d’imatge de la zona del Cantalot”.
El regidor nacionalista ha recordat que la Conselleria d’Obres Públiques també ha inclòs en els pressupostos de 2006 una quantitat per a les obres però, “això no és garantia de que vagen a realitzar-se i encara menys si encara no es tenen els terrenys. El PP no diu res del projecte i ens temem que passarà igual que amb la carretera de la platja, promesa cada any des de 1997 i encara sense executar.”
El Bloc ha expressat el seu temor de que el parc del Cantalot es convertesca en una nova promesa incomplida del govern municipal del PP i que “s’haja tornat a jugar amb els sentiments del barri i amb la bona voluntat de les entitats valleres.”