MORERA INFORMA DE L’ATAC DE LA SEU DEL BLOC DE TAVERNES I ES SOLIDARITZA AMB EL PP PER L’ATAC A LA SEUA SEU DE GANDIA I LAMENTA LA POCA INICIATIVA DE PERALTA

El secretari general del BLOC i portaveu adjunt del Compromís, Enric Morera, s’ha solidaritzat amb el Partit Popular per l’atac que ha rebut la seua seu a Gandia. Morera ha informat que la seu del BLOC de Tavernes també ha estat atacada la matinada passada. “És la conseqüència de la poca iniciativa de la Delegació del Govern que no actua, mira cap a un altre costat, genera un clima d’impunitat que està al darrere de l’envalentonament dels radicals”.

Morera s’ha mostrat convençut que amb detencions i una certa pressió policial es dissuadirien molts d’aquests atacs contra partits i entitats, perpetrats per grups feixistes i radicals. “Hui és el dia que encara no han estat cridats a declarar els autors de la brutal agressió contra Maite Peiró en Gandia, durant la celebració del Correllengua el passat 26 de setembre, quan tothom els coneix i hi ha fotografies que els identifiquen. La poca diligència de la Delegació del Govern està produïnt un clima d’impunitat el responsable del qual serà, si no actua immediatament, el mateix Ricardo Peralta. La situació està anant-se-li de les mans. Sols ells té la possibilitat de canviar el rumb. Fent que la policia actue i pose tots els mitjans per aturar aquest indiscriminat ritme d’atacs contra partits i entitats democràtica, d’esquerres i nacionalistes del País Valencià”.