El Grup Municipal del BNV va proposar al Ple de l’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna celebrat la nit de dilluns l’adopció de l’acord que en “els processos de selecció dels alumnes–treballadors de tots els programes destinats a fomentar l’ocupació com ha sigut fa uns dies el Taller Ocupacional es contemple com a criteri de selecció de places el Nivell de Renda dels sol·licitants”.

La regidora del Bloc, Llum Sansaloni, que va defensar la proposta, ha manifestat que “el Bloc entén, i això ho han reconegut tots els grups, que davant la situació econòmica actual, els esforços per tractar de crear ocupació a la nostra localitat mitjançant programes subvencionats, han d’estar enfocats cap a les persones desocupades amb responsabilitats o càrregues familiars i amb rentes més baixes”.

La regidora valencianista va remarcar que el darrer Taller Ocupacional concedit a Tavernes ha tingut una gran demanda per part de la població. “Açò és degut, entre altres, a la possibilitat que ofereix als alumnes-treballadors de rebre formació en una matèria concreta i a banda, rebre un sou al llarg d’esta etapa formativa” afirmava Llum Sansaloni que indicava que la posada en marxa d’este projecte implica la contractació d’un equip directiu que coordina i imparteix la formació a l’alumnat i això contribueix també a la creació de llocs de treball.

El Bloc recorda que son programes finançats amb fons públics i amb objectiu principal d’oferir aprenentatge i capacitació a les persones que estan a l’atur per aconseguir un lloc de treball així com afavorir la inserció laboral dels col·lectius més desafavorits i augmentar el nivell d’ocupació en la població activa a la nostra ciutat.

La moció va ser aprovada per unanimitat.