El passat dissabte 10 de novembre en el 6é Congrés Comarcal del Bloc-Compromís de la Safor celebrat a Guardamar de la Safor diversos militants de la Valldigna van ser elegits per a diversos òrgans del partit.
Anna Company ocupa ara la coordinació de Moviments cívics dins l’àrea de política municipal en l’Executiva Comarcal del BLOC.  Jordi Martí, Josep Llàcer, Jaume Talens i Aureli Mansanet van ser elegits membres del Consell Nacional del BLOC, el màxim òrgan entre congressos.  L’actual regidora del BLOC simater Agustina Brines, fou nomenada membre de l’Executiva Nacional del BLOC (Secretaria d’Acció estratègica)  en el darrer Congrés Nacional del BLOC el passat mes de setembre.
A més a més, també al darrer Congrés Nacional,  Miquel Bononad de Tavernes va ser elegit membre de la Comissió de Garanties del Bloc mentre que Jordi Juan, actual alcalde de Tavernes, és membre del Consell Nacional.
Podeu llegir la nota de premsa que ha publicat el BLOC Compromís de la Safor-Valldigna.