El col·lectiu de Compromís-Bloc vol manifestar la seua alegria perquè el govern municipal ha demostrat una vegada més que governar de forma oberta, transparent, honesta i en contacte amb el ciutadà és possible. És el que es mereix la ciutadania de Tavernes de la Valldigna després de molts anys d’obscurantisme i mala praxi política en l’Ajuntament.
L’última assemblea veïnal informativa ha permés que els ciutadans estem al corrent de temes importantíssims i de gran transcendència per al poble de Tavernes. També hem d’emfatitzar la importància que el veïns tinguen l’oportunitat de preguntar i dialogar amb el govern municipal sobre tots els temes que vulguen. Es va deixar clar que l’Ajuntament té uns comptes sanejats, amb un superàvit de 1,5 milions d’euros. L’aparcament del passeig del País Valencià s’ha pogut pagar gràcies a les bones negociacions del govern, que han permés estalviar a l’Ajuntament 1,2 milions d’euros. També es varen donar les últimes novetats de la piscina coberta i es va explicar que hi ha uns sobrecostos de més de 2 milions d’euros, que han provocat que l’empresa haja fet fallida. I un dels punts més importants va ser l’explicació de la baixada dels valors cadastrals, així com de la contribució que paguem tots els vallers.
S’està treballant de valent per a fer un pressupostos per al 2014 ajustats a la realitat del nostre poble. A més, gràcies al superàvit aconseguit, moltes de les propostes dels ciutadans per a millorar Tavernes es podran complir. Sense dubte, l’assemblea veïnal informativa va ser un èxit, tant per l’assistència i participació dels veïns com per ser un acte fortament democràtic.