Compromís agraeix a Tavernes el recolzament rebut en la jornada electoral del diumenge.

El col·lectiu de militants i simpatitzants de Compromís de Tavernes de la Valldigna vol agrair el recolzament rebut pels ciutadans i ciutadanes en la jornada electoral d’ahir diumenge i que ens han dut a ser el partit més votat a la ciutat, tant en les eleccions municipals com a les autonòmiques.

El suport majoritari que ens heu donat han permés a Compromís fer història per partida doble: d’una banda obtindre els millors resultats electorals, en ser la formació política més votada a Tavernes i per altra aconseguir una ampla majoria en l’Ajuntament, gràcies als 10 regidors obtinguts, i contribuir a que el nostre alcalde i candidat haja aconseguit un escó a les Corts Valencianes.
Ens heu donat una gran responsabilitat, però us podem assegurar que anem a seguir treballant en la defensa dels interessos de Tavernes, a treballar per tots els veïns i veïnes, i ho farem amb més esforç encara i des de la proximitat, transparència, amb honestetat, valentia i al vostre costat per un Tavernes millor.
Compromís felicita també a les agrupacions polítiques de Tavernes per haver contribuït a que la jornada electoral del diumenge transcorreguera plàcidament, amb un bon clima de cordialitat i civisme, sense cap incident.

Gràcies, Tavernes. Moltes gràcies.