Raquel Pons ha estat elegida secretaria local del Bloc de Tavernes en el Congrés Local celebrat la nit de divendres en la seu del partit. Raquel Pons va obtenir el càrrec per total unanimitat dels militants assistents en votació secreta.

L’acte va comptar amb la presència de la secretària comarcal del Bloc de la Safor-Valldigna, Jacinta Rubio, que va encoratjar als militants vallers a seguir treballant, va expressar el recolzament de l’executiva comarcal a l’alcalde de Tavernes, Jordi Joan, i va avisar que el PP té obert un front de descrèdits contra els dirigents de Compromís, i en especial del Bloc, en una campanya que vol fer creure que la seua corrupció que ix cada dia també es dóna en altres partits. “Primer ha estat, Tavernes, i després seguirà Xeraco i Oliva” indicava Rubio en referència a les alcaldies que actualment estan en mans del Bloc.

La nova executiva amb l'alcalde i representants del Bloc
La nova executiva amb l’alcalde i representants del Bloc

Raquel Pons va agrair el recolzament de la militància, va agrair a Josep Llàcer, secretari local ixent, la tasca realitzada al front del col·lectiu, va expressar el recolzament del col·lectiu a Jordi Joan i donava a conéixer els noms militants que formen a partir d’ara l’executiva del Bloc, una executiva on estan representants totes les sensibilitats actuals del partit i on hi ha un bon encaix de gent jove al costat de militants ja històrics en la formació valencianista.