El Bloc tancava ahir dijous els actes electorals al col·legi Alfàndec on, va tornar a omplir de gom a gom la sala del menjador que es va quedar menuda. Entre 130 i 140 persones assistiren a l’acte: una sala plena i molta gent dempeus darrere i al passadís.

Jordi Juan, al front de l’equip humà del Bloc, va repassar els punts principals del programa del Bloc. Després va haver l’habitual torn de preguntes dels assistents on van destacar dos: l’explicació de la idea del Bloc de poder traslladar l’estació del tren fins a Borderia, donant tot luxe de detalls i assegurant que és possible si Tavernes, governe qui governe, és capaç de reivindicar i coordinar les accions que van a marcar en un futur molt pròxim el nostre territori: el desdoblament de la carretera per transformar-la en autovia, el pas del gasoducte pel terme i el futur desdoblament de la via del tren entre Gandia i Cullera.

Si no som capaços d’oferir alternatives i de buscar la racionalitat, no anirem a cap lloc” va ser el missatge del Bloc.

La pregunta estrella de l’acte la va fer una assistent quan li va preguntar a Jordi Juan com està tot l’assumpte del PAI. Conduntència en la resposat del candidat:

– Mire, li ho vaig a dir en poques paraules: el mateix partit que l’ha proposat i la defés, no parla ni diu res del PAI.

Una resposta que es va emportar uns grans aplaudiments. El candidat va demanar el vot dels assistents per al Bloc i va agafar un repte i un compromís: treballar, treballar i treballar per Tavernes i per donar solucions al greu problema de l’atur al poble.