Durant les jornades de divendres 29 i dissabte 30 de novembre el col·lectiu de Compromís-Bloc Tavernes de la Valldigna ha dut endavant la seua campanya de foment del comerç local.  Aquesta iniciativa pel comerç local compleix enguany la seua huitena edició, des que Compromís-Bloc la començara en l’any 2005.

El col·lectiu de Compromís-Bloc ha visitat més de 150 establiments de la localitat, i la rebuda de la iniciativa, per part dels comerciants locals, ha estat tot un èxit. Amb les festes de Nadal a la de la cantonada, Compromís-Bloc vol animar els ciutadans de Tavernes de la Valldigna per que facen les compres habituals als comerços de la ciutat. Compromís-Bloc està al costat del xicotet comerç i entén que realitzant les compres als comerços del poble es reactiva l’economia local.

En aquestes dates tan senyalades, Compromís-Bloc entén que l’èxit d’una compra radica precisament en comerços on el tracte es individualitzat i cordial, on ens coneixen i saben els nostres gustos i les nostres necessitats, fugint de cadenes i grans superfícies on les relacions entre compradors i venedors són purament estandaritzades i només es busca la venda com a objectiu final.

Compromís-Bloc vol demanar disculpes d’avançada per si hi ha hagut algun comerç que no ha estat visitat i s’ofereix en facilitar el cartell  i visitar in situ l’establiment.

Des d’aquestes línies tot el col·lectiu de Compromís-Bloc: militants, simpatitzants i grup municpal,  vos desitgen un Bon Nadal i un millor 2014!